Sütik

Tájékoztatjuk, hogy honlapunk megfelelő működéséhez, a felhasználói élmény növeléséhez úgy nevezett sütiket (cookie-kat) használunk anonimizált látogatottsági információk gyűjtésére (a cookie-k emlékeztetik a bejelentkezési adataira, biztosítják a biztonságos bejelentkezést, statisztikai adatokat gyűjtenek az oldal funkcióinak optimalizálásához).
Amennyiben a sütik használatát nem engedélyezi, úgy kérjük végezze el a szükséges beállításokat számítógépe böngészőjén.
Honlapunk további használatával hozzájárulását adja a sütik felhasználására és tárolására.
Top Panel
vasárnap, 03 március 2024

Válságkezelés

A szolgáltatás keretében bedőlt projektek, elhúzódó fejlesztési feladatok probléma elemzését, újratervezését és beindítását végezzük.

Az eredményes feladatmegoldás érdekében vállaljuk megromlott megrendelő és beszállító kapcsolatok rendezését, az információk feladatorientált továbbítását, szerződéses keretek felülvizsgálatát, érdekek egyeztetését, szükség szerint módosítását.

Javaslatot teszünk a projekt vagy vállalati szervezet optimális felépítésére, átalakítására. Működési modelljének, folyamatainak kialakítására.

Monitoring tevékenységünk kiterjed a vállalások ütemtervhez igazodó rendszeres ellenőrzésére, minőségi követelmények teljesülésére, egyéni teljesítmények meghatározására.

A válságmenedzser felkérésre kerülhet a megrendelő és a beszállító részéről egyaránt, tevékenysége minden esetben a megrendelői és megoldásszállítói igények kölcsönösen előnyös teljesítésére irányul.

IT válságmenedzser feladatai:

  • bedőlt projektek újratervezése és vezetése
  • elhúzódó fejlesztések problémaelemzése és megoldása
  • megromlott beszállító és megrendelő viszonyok rendezése
  • szervezet átvilágítás és átalakítása
  • munkafolyamat felmérés és optimalizálása
  • vállalás és teljesülés visszamérése