Sütik

Tájékoztatjuk, hogy honlapunk megfelelő működéséhez, a felhasználói élmény növeléséhez úgy nevezett sütiket (cookie-kat) használunk anonimizált látogatottsági információk gyűjtésére (a cookie-k emlékeztetik a bejelentkezési adataira, biztosítják a biztonságos bejelentkezést, statisztikai adatokat gyűjtenek az oldal funkcióinak optimalizálásához).
Amennyiben a sütik használatát nem engedélyezi, úgy kérjük végezze el a szükséges beállításokat számítógépe böngészőjén.
Honlapunk további használatával hozzájárulását adja a sütik felhasználására és tárolására.
Top Panel
kedd, 21 március 2023
Termékek
  • NET Shopping - Webáruház új megközelítéssel
    19 április 2016 by Super User, in Termékek
    NET Shopping - Webáruház új megközelítéssel
    A most megjelenő NET Shopping webáruház rendszerünkben ötvöztük az Internetes gyakorlatban eddig sikeresen alkalmazott és üzletileg kipróbált felhasználói funkciókat az áruház működtetéséhez elengedhetetlenül szükséges kezelői felületekkel. Ezáltal...
    Read More +
  • Online időpontfoglalás
    19 április 2016 by Super User, in Termékek
    Online időpontfoglalás
    Önnel is előfordult már, hogy magánrendelőjében egy új beteg a számára fenntartott időpontban nem jelent meg, miközben több régi ügyfele is szeretett volna ebben az időpontban vizsgálatra jönni önhöz? Kiszámolta már, hogy egy hónapban, egy évben...
    Read More +
  • VirtueMart Export - Import
    21 december 2015 by Super User, in Termékek
    VirtueMart Export - Import
    Webáruházak induló árukészletének tömeges feltöltésére, belső készletnyilvántartó, számlázó rendszerrel történő folyamatos adatszinkronizáció kialakítására alkalmazható VirtueMart Export - Import adatbetöltő programunk. Használatával...
    Read More +

Webker integráció

Webáruházak induló árukészletének tömeges feltöltésére, belső készletnyilvántartó, számlázó rendszerrel történő folyamatos adatszinkronizáció kialakítására alkalmazható VirtueMart Export - Import adatbetöltő programunk. Használatával automatizálhatja webáruháza termékkészletének és jellemzőinek (kategória besorolás, árak, méretek, készletinformációk, termékképek) karbantartását. Kiválthatja webáruháza adminisztrációs feladatait, kizárható a téves rögzítés lehetősége, ezáltal jelentős mértékű manuális munkát takarít meg.

A program alkalmazását azoknak ajánljuk, akik a webáruházuk termékkészletét manuális munkavégzés nélkül, automatizálva kívánják belső terméknyilvántartásukkal szinkronban tartani.

VirtueMart Export funkcióval webáruházunk termékkészlet, felhasználó és megrendelés adatait XML vagy CSV fájl formátumban menthetjük a felhasználó által megadott helyre, amely ezek után más programba beolvasható, feldolgozható, webáruházunk árukészlete auditálható.

VirtueMart Import funkcióval XML és CSV fájlformátumú adatfájlok beolvasását valósítjuk meg, az adatfájlokban tárolt információk betöltésre kerülnek a VirtueMart terméknyilvántartásába. Opcionálisan választható a termékekhez tartozó képek feltöltése, illetve a feltöltött állományban nem szereplő termékek webáruházból történő törlése. A feltöltés végén összefoglaló riportban rögzítjük a feltöltött adatokat, hiba esetén pedig az adatproblémát okozó információkat.

Rendszerünk főbb jellemzői:

  • egyszerű kezelhetőség
  • felhasználóbarát, öntanító kezelőfelület
  • letisztult funkciók
  • CSV állományok beolvasása
  • XML állományok beolvasása
  • SimpleXML (GET, POST) adatküldés és fogadás
  • Termékképek betöltése
  • letölthető naplóállomány
  • paraméterezhető adatkonverziós funkciók

Értékesítés:

Az interface program alapára 85 000,- Ft + ÁFA, amely a program aktuális legújabb verziójának időkorlát nélküli felhasználására jogosítja a vásárlót 1 db webáruház valamint 1 db ügyviteli rendszer között. További webáruházak bekapcsolása felár ellenében lehetséges. A vásárlással fél éves garanciális hibajavítási időszakot vállalunk. A rendszer telepítését minden esetben kollégáink végzik, amihez átmeneti időre Super Admin jogosultság szükséges részünkre az interfacet futtató Joomla! szerveren.

További szolgáltatásaink:

  • Termékkövetés: 45 000,- Ft +ÁFA. Mivel az interface programunk folyamatos fejlesztés alatt áll, illetve felhasználóink által tapasztalt problémákat is folyamatosan javítjuk, a licence mellé éves periódusban termékkövetés vásárolható. Ennek fejében fogadjuk a garanciális időszakon kívül eső hibabejelentéseket és javítjuk azokat, illetve az időközben kiadott új verziók telepítését is elvégezzük rendszerükben.
  • Egyedi igények megvalósítását eseti ajánlat alapján vállaljuk, amely során 6 000, Ft +ÁFA óradíjjal számolunk.

Referenciák:

VirtueMart Export - Import adatbetöltő rendszerünket több vállalkozás alkalmazza sikerrel, ezek a következő linken tekinthetők meg:

A rendszer kipróbálásra előzetes egyeztetés után tesztkörnyezetet biztosítunk.

Technikai követelmények:

Adatbetöltő programunk a VirtueMart termékének valamennyi verziójához illesztett, így minden olyan webáruházban alkalmazható, ahol az alábbi GNU General Public Licence feltételekkel működő alábbi kiszolgáló rendszerkörnyezet áll rendelkezésre: